Hoe u uw deelnamepercentage kunt verhogen met merkgebonden enquêtes
Heb je er ooit over nagedacht hoe mensen een beslissing nemen over welk product ze willen kopen, welke service ze willen gebruiken, enzovoort? Wat krijg je aangeboden in een bepaalde advertentie?
Veel marketeers doen hun best om erachter te komen wat het meest relevant is voor mensen. Daarvoor moeten ze zoveel mogelijk gegevens over hen verzamelen. Zo analyseren ze hoe de markt zich gedraagt. Om dit te doen, maken ze enquêtes en sturen deze naar hun gebruikers. De resultaten die ze ervoor terugkrijgen, zijn een waardevolle bron van informatie over hun klanten.
Nu maken we dit proces nog persoonlijker.
Met behulp van de gegevens van onze gebruikers, we maken een speciale enquête voor hen. Na het invullen van deze enquête bieden we ze de kans om beloond te worden met een aantal van de producten die we momenteel op de markt brengen.
Waarom gebruiken?
Dit is de eerste keer ooit je maakt kans op een beloning voor het invullen van een enquête.
Het is een heel eenvoudige manier om je deelnamepercentage te verhogen.
Je kunt e-mails en meldingen ontvangen, evenals enkele aanvullende enquêtes.
U kunt ook de ervaring en de enquête die u ontvangt aanpassen.